رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April
  • دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲
  • کد خبر : 7905
  • مشاهده : 16 بازدید
  • اخبار » تیتر سوم
  • چاپ خبر : انجام ٣١٢ عملیات و نجات ١١۴ نفر توسط آتش‌نشانان در اردیبهشت ماه
سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان خبر داد:

انجام ٣١٢ عملیات و نجات ١١۴ نفر توسط آتش‌نشانان در اردیبهشت ماه

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: آتش‌نشانان در اردیبهشت ماه سال‌جاری طی ٣١٢ عملیات، ١١۴ نفر از شهروندان را در حوادث مختلف نجات دادند.

به گزارش امور ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ، ابراهیم بابایی ضمن اشاره به افزایش ١١ درصدی حوادث نسبت به ماه گذشته افزود: در اردیبهشت ماه سال‌جاری ٩۵ مورد عملیات اطفای حریق و ٢١٧ مورد عملیات امداد و نجات در حوادثی که به‌دلیل بی‌احتیاطی و عدم رعایت مسایل ایمنی در شهر کرمان اتفاق افتاد، انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: از مجموع ٩۵ مورد حادثۀ آتش سوزی در ماه گذشته، ۴٣ مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، ١١ مورد مربوط به وسایل نقلیه، ٢٠ مورد مربوط به منازل مسکونی، ١٠مورد مربوط به مراکز تجاری، ٩ مورد مربوط به جنگل و درختان و ٢ مورد مربوط ادارات و سازمان‌ها بوده است.
سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان افزود: از مجموع ٢١٧ مورد عملیات امداد و نجات در مدت یاد‌شده، ٣۵ مورد زنده‌گیری حیوانات خطرناک و آزاردهنده، ٨٧ مورد زنده‌گیری مارهای سمی و غیرسمی، ٣۶ مورد چیدن حلقه و قفل، ٢١ مورد امداد آسانسور,٩ مورد امداد تصادفات خودرویی، ٣ مورد امداد و نجات از کوه و بلندی، ۵ مورد بازدیدهای امدادی و مابقی آنها مربوط به سایر موارد بوده است.
بابایی بیان کرد: در مجموع این عملیات‌ها ١١۴ نفر از شهروندان نجات یافتند و ٢٠ نفر نیز در حوادثی از قبیل تصادفات و سقوط از بلندی مجروح شدند.
وی، از ارائه آموزش‌های پیشگیری و آتش‌نشانی به ١٢۶ نفر از کارکنان ادارات و شهروندان توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: ٩٧ مورد مشاورۀ ایمنی و ٣۵ مورد بازدید ایمنی نیز بنا به درخواست شهروندان در مدت یادشده ارائه شده است.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200