رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

سرمربی مس کرمان در روزی که تیمش شایسته کسب نتیجه بود، با پنالتی برابر پیکان تن به شکست داد تا اکنون خود را آماده جدال با استقلال کند.

بعد از برد روحیه‌بخش مقابل نفت مسجدسلیمان که تا حد زیادی شرایط نارنجی‌پوشان را در جدول رو به بهبود برد و از منطقه خطر فاصله داد، آنها امیدوار بودند در دیدار خارج از خانه برابر پیکان به نتیجه مناسبی دست یابند.

بازی دو تیم پیکان و مس کرمان در انقلاب کرج در شرایطی که پایاپای پیش می‌رفت، در نهایت با پنالتی‌ای که داور بازی اعلام کرد، به سود خودروسازان پایان یافت. این در حالی بود که مسی‌ها در دقایق پایانی بازی فرصت‌های مناسبی رو دروازه حریف شکل دادند و می‌توانستند به حداقل امتیاز دست یابند. آنها حتی در دقایق پایانی روی یک صحنه مشکوک معتقد به پنالتی هم بودند که داور آن را نادیده گرفت. اما شکل بازی مس کرمان، خصوصا در دقایقی که از حریف عقب افتاده بود، امیدواری زیادی را برای دستیابی به نتیجه مطلوب در آینده شکل داد.

1795949

فرزاد حسین‌خانی اکنون امیدوار است با حضور دیگر نفرات خارجی تیمش و بازیکنانی که جذب کرده، مس با قوای بهتری در ادامه مسابقات حاضر شود. آنها هفته آینده در دیداری حساس برابر استقلال به میدان خواهند رفت و باید دید از این جدال با چه نتیجه‌ای خارج خواهند شد. جایی که حسین‌خانی با انگیزه‌ای متفاوت برابر حریف حاضر خواهد شد و امیدوار است بدشانسی دست از سر تیمش بردارد و با حمایت هواداران یک نمایش دیدنی و جذاب را شکل دهد.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200