رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۲
  • کد خبر : 8772
  • مشاهده : 35 بازدید
  • اخبار
  • چاپ خبر : آغاز هفته فراجا از ۱۳تا ۱۹مهر ماه با بیش از ۱۲۰ برنامه مشارکتی و جامعه محور
معاون فرماندهی انتظامی استان کرمان عنوان کرد:

آغاز هفته فراجا از ۱۳تا ۱۹مهر ماه با بیش از ۱۲۰ برنامه مشارکتی و جامعه محور

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس کرمان با اشاره به آغاز هفته فراجا از ۱۳ مهرماه از تنوع برنامه های مشارکتی این هفته با اجرای بیش از ۱۲۰ برنامه با رویکرد جامعه محوری، انعکاس عملکرد و نمایش اقتدار مجموعه انتظامی خبر داد.

به گزارش یزدان کرمان؛ سرهنگ امین غفوری در نشست تعاملی هفته فراجا با سازمان‌ها و ادارات دولتی در استانداری گفت: هفته فراجا از چهارشنبه ۱۳ مهرماه تا ۱۹ مهرماه برگزار خواهد شد که بیش از ۱۲۰ برنامه با رویکرد جامعه‌محوری در نظر گرفته شده و با مشارکت مردم همراه خواهند بود.
وی افزود: در این رابطه همایش سران طوایف، غباررویی گلزار شهدا، مسابقات خانوادگی، خدمات رایگان پزشکی، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، نشست‌های تعاملی با ارگان‌هایی که همکاری خوبی با فرماندهی انتظامی استان داشته‌اند از جمله مهمترین برنامه های این مناسبت هستند و برنامه‌هایی را برای سال جاری با این ادارات خواهیم بست.
سرهنگ”غفوری” اضافه کرد: در این راستا با توجه به شرایط نیاز است همگان همکاری بیشتری با پلیس داشته باشند و با استفاده از حجم زیاد و تنوع برنامه‌های فراجا پاسخ محکمی به دشمن که به دنبال تضعیف قوای انتظامی در جمهوری اسلامی ایران است، بدهیم.
وی با تشریح جزئیات بیشتر از نحوه همکاری سایر ادارات با پلیس در هفته فراجا گفت: در این رابطه بهزیستی می تواند در زمینه برگزاری سمینار آموزشی برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه و همچنین مراکز آرامش فراجا جلساتی ترتیب دهد و تشکل‌های مردم نهاد نیز در جلسه‌ای که برگزار می‌کنیم بتوانند کمک کنند.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان در پایان با ذکر نام و یاد شهدای انتظامی بیان کرد: درِ باغ شهادت در فرماندهی انتظامی باز است و امسال و سنوات قبل شهدایی تقدیم امنیت شدند که در این زمینه از بنیاد شهید می خواهیم با دعوت از مسئولان تراز اول استان در منازل خانواده این عزیزان حضور یابند.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200