اخبار » تیتر اول
کد خبر : 6488
یکشنبه - ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
جانشین استاندار کرمان خبر داد

آغاز فاز دوم طرح هوشمند محدودیت‌ها از ۲۸ آذرماه

به گزارش برنا؛ رحمان جلالی در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ استان و شهرستان قرمز و نارنجی در سطح کشور وجود ندارد، گفت: سویه اومیکرون 80 کشور در جهان را درگیر کرده است و خواه ناخواه ایران هم درگیر این سویه خواهد شد.

وی بیان داشت: با همت مردم و ستادهای شهرستانی و استانی مقابله با کرونا، وضعیت بیماری در استان کرمان به حالت زرد (8 شهرستان) و آبی (15 شهرستان) درآمده است، اما برای مناطق زرد بسیار حائز اهمیت است که مراقبت‌ها با جدیت قبل دنبال شوند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان تصریح کرد: برای مقابله با بیماری کرونا ویروس، سه رکن واکسیناسیون، طرح هوشمند محدودیت‌ها‌ و غربالگری باید به صورت همزمان پیش رود.

جلالی از آغاز فاز دوم طرح هوشمند محدودیت‌ها مربوط به تردد‌های درون شهری از فردا 28 آذرماه خبر داد و گفت: برای برپایی موکب‌های ایام فاطمیه نیز تاکید کرده‌ایم که تنها کارکرد صوتی را دارند و ارائه بسته‌های غذایی، فرهنگی و بهداشتی ممنوع است.

جانشین استاندار کرمان در ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس گفت: امتحانات پایان ترم دانشجویی به اختیار دانشگاه‌ها گذاشته شده است، فقط آموزش پزشکی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.