رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از انجام ٢٢٣ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات و نجات ۵۴ نفر توسط آتش‌نشانان کرمان در آذرماه سال‌جاری خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ، رضا میرزایی با اشاره به کاهش نسبی حوادث در آذرماه نسبت به ماه قبل آن در سال جاری افزود: در آذرماه امسال، ١١٩ مورد عملیات اطفای حریق و ١٠۴ مورد عملیات امدادونجات توسط آتش‌نشانان شهرداری کرمان انجام شده است.
وی ادامه داد: در مدت‌زمان یادشده در مجموع ١١٩ مورد حریق در شهر کرمان اتفاق افتاد که ٣۴ مورد مربوط به منازل مسکونی، ٢٨ مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، ٣٠مورد مربوط به وسایل نقلیه، ١٢ مورد مربوط به مراکز تجاری، ١١ مورد مربوط به جنگل‌ها و درختان، دو مورد مربوط به مراکز صنعتی و دو مورد مربوط به تجهیزات شهری بوده است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان خاطرنشان کرد: از ١٠۴ مورد عملیات امدادونجات که در آذرماه انجام شده، ٢٢ مورد مربوط به زنده‌گیری حیوانات خطرناک، ٢٣ مورد چیدن حلقه و قفل، دو مورد امداد آسانسور، ١۵ مورد امداد تصادفات خودرویی و نجات مصدومان محبوس‌شده، سه مورد امدادونجات از کوه و بلندی و یک مورد امدادونجات آوار بوده است.
وی بیان کرد: درمجموع این عملیات‌ها ۵۴ نفر از شهروندان نجات یافتند و ٢٩ نفر مصدوم شدند و متاسفانه پنج نفر جان خود را از دست دادند که مصدومان و جان‌باختگان در حوادثی نظیر تصادفات و سقوط از ارتفاع دچار حادثه شده‌ بودند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان خاطرنشان کرد: در اذرماه سال‌جاری ۵٠٠ نفر از دانش‌آموزان و شهروندان آموزش‌های ایمنی و پیشگیری از حوادث را فرا گرفته‌اند و به درخواست شهروندان، ١٠٠ مورد مشاورۀ ایمنی ارائه شده است.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200