رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
  • سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱
  • کد خبر : 7491
  • مشاهده : 17 بازدید
  • اخبار » تیتر اول
  • چاپ خبر : آتش‌نشانان ١١٧۶ نفر را نجات دادند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: آتش‌نشانان کرمانی در سال گذشته، ١١٧۶ نفر را طی عملیات‌های مختلف نجات دادند.

به گزارش امور ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، رضا میرزایی، با اشاره به فعالیت‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در سال گذشته افزود: در سال گذشته، ١٨۶ هزار و ٨٨٠ تماس تلفنی با سامانۀ ۱۲۵ کرمان گرفته شد که معادل متوسط روزانه ۵١٢ تماس است.

وی با بیان اینکه این تعداد تماس در سال ١۴٠٠ نسبت به سال 99، ٣٩ درصد کاهش داشته است، گفت: این میزان کاهش تماس‌، به‌دلیل فرهنگ‌سازی‌ در زمینۀ عدم مزاحمت‌های تلفنی برای سامانه ١٢۵ بوده است که امیدواریم همچنان روبه‌کاهش باشد.

میرزایی بیان کرد: در سال گذشته ٣٧۵٢ عملیات امداد و نجات و اطفای حریق در شهر کرمان توسط نیروهای آتش‌نشانی انجام شده که ١١٧۶ نفر طی این امدادرسانی‌ها نجات یافته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در سال ١۴٠٠ در شهر کرمان ١۵١۴ مورد آتش‌سوزی رخ داده که از این تعداد ٢٨٢ مورد مربوط به منازل مسکونی بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: در سال گذشته حوادث نسبت به سال ٩٩ با کاهش ١٠ درصدی مواجه بوده است‌.

میرزایی افزود: در سال گذشته به ٢٢٣٨ مورد حادثه امدادرسانی شده است.

وی با بیان اینکه متوسط زمان رسیدن آتش‌نشانان در داخل محدودۀ شهر کمتر از چهار دقیقه است، گفت: این در حالی است که متوسط استاندارد جهانی رسیدن به حادثه، بین سه تا ۵ دقیقه است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر داری کرمان، ضمن اشاره به آموزش 2454 نفر از شهروندان در زمینۀ ایمنی و پیشگیری از حوادث توسط این سازمان، از اجرای پروژه‌‌های عمرانی در حوزۀ آتش‌نشانی شهرداری کرمان خبر داد.

میرزایی گفت: ایستگاه شماره یک که سال گذشته به‌دلیل فرسوده بودن بنا، تخریب شد، در حال ساخت است و یک ایستگاه آتش‌نشانی جدید در شهرک «شهید مطهری» نیز در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: همچنین در محل ایستگاه شماره دو، ساختمان عملیاتی مدرن ساخته خواهد شد.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200