رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April
  • شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
  • کد خبر : 797
  • مشاهده : 62 بازدید
  • اخبار » یادداشت
  • چاپ خبر : مدارس دولتی و هيات امنايی غير از وجه بيمه و کتاب حق دريافت وجه ديگری را ندارند

مديرکل آموزش و پرورش استان گفت: با توجه به اين که تعداد زيادي از دانش آموزان در مناطق محروم دسترسي به

مديرکل آموزش و پرورش استان گفت: با توجه به اين که تعداد زيادي از دانش آموزان در مناطق محروم دسترسي به تلفن همراه هوشمند ندارند، پويش خريد تلفن هوشمند را راه اندازي کرده ايم و پيگير هستيم حتي اين کار از محل کمک هيات هاي مذهبي دنبال شود تا بتوانيم آموزش ها را بهتر انجام بدهيم.

احمد اسکندري نسب در حاشيه جلسه شوراي اداري استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زمان بازگشايي مدارس از 15 شهريورماه اعلام شده و با شعار «آموزش، تعطيل نيست» کار را انجام مي دهيم.

وي افزود: آموزش و پرورش با ايثارگري معلمان سخت کوش در ايام شيوع کرونا ارتباط خوبي با دانش آموزان و خانواده ها برقرار کرد و سال تحصيلي گذشته با موفقيت به پايان رسيد.

اسکندري نسب با اشاره به اين که نتيجه آزمون تيزهوشان طي چند روز آينده اعلام مي شود، تصريح کرد: ثبت نام دانش آموزان تاکنون بيش از 80 درصد انجام شده و اکنون مدارس در تمام روزهاي هفته داير است و اوليا مي توانند براي ثبت نام مراجعه کنند.

مديرکل آموزش و پرورش استان کرمان بيان کرد: دستورالعمل بازگشايي مدارس به همه مدارس ارسال و شرايط مشخص شده که نحوه فعاليت از پيش دبستاني تا پايه دوازدهم به چه نحو باشد.

اسکندري نسب تصريح کرد: درسنامه هايي در سال گذشته تهيه و به همه مناطق استان ارسال شد و امسال کميته بهداشت و سلامت و کميته فضاي مجازي به پروژه مهر اضافه شد. وي با اشاره به اين که بهداشت و سلامت دانش آموزان براي ما مهم است، گفت: سامانه هاي متفاوتي در استان براي آموزش مجازي طراحي شده است.

مديرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اين که براي سال تحصيلي جديد نيازي نيست فرم لباس جديد براي دانش آموزان تهيه شود، گفت: براي سرويس مدارس نيز در حال پيگيري هستيم تا در مناطق سفيد يا زرد که دانش آموزان يا بخشي از آنها به مدرسه بروند، سرويس فعال باشد.

وي افزود: تا پنجم اسفند 98 که مدارس باز بوده فقط هزينه سرويس دريافت شده و مقرر شد مدارس هزينه دريافتي براي ماه هاي بعد را برگشت بدهند يا اگر کسي خواست براي امسال بگذارند.

اسکندري نسب درباره دريافت وجه براي ثبت نام دانش آموزان بيان کرد: مدارس دولتي و هيئت امنايي غير از وجه بيمه و پول کتاب حق دريافت وجه ديگري را ندارند و مردم و رسانه ها موارد متخلف را اعلام کنند.

مديرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اين که چند مدير را به خاطر اين تخلف عزل کرديم، گفت: شرايط مردم و جامعه را درک مي کنيم و هيچ مدير مدرسه اي حق دريافت وجه در زمان ثبت نام را ندارد.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200