رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان از فرمانده پاسگاه وکیل‌آباد در شهرستان ارزوییه که با فداکاری و به خطر انداختن جان خود، جان‌ یک انسان دیگر را نجات داده بود، عیادت کرد.

به گزارش یزدان کرمان؛‌ سرهنگ امین غفوری به منزل جواد خالویی رفت و از او که در جریان یک سانحه آتش‌سوزی با به خطر انداختن جان خود، جان یک انسان دیگر را نجات داده بود، عیادت کرد.
معاون اجتماعی و فرهنگی فرماندهی انتظامی استان کرمان در این دیدار ضمن قدردانی از اقدامِ ارزشمند جواد خالویی پلیس فداکار ارزوییه گفت: پلیس همواره در کنار مردم بوده و در هر اتفاقی با حمایت و پشتیبانی از مردم، نشان داده که نهادی مردمی است.
او ادامه داد: تمام نیروهای فرماندهی انتظامی استان همچون آقای خالویی حاضرند جان خود را برای نجات جان مردم فدا کنند و به خطر بیندازند و این مهم را وظیفه خود می‌دانند.
سرهنگ غفوری با بیان این که وظیفه‌شناسی و شجاعت این مامور فداکار پلیس، الگویی برای همه انسان‌هاست، گفت: پلیس حافظ جان، مال، ناموس و آبروی مردم و حافظ ارزش‌های دینی و ملی کشور است و در این راه نیز جهادگونه و به فرمایش فرماندهی معظم کل قوا به مثابه مجاهدین فی سبیل الله گام‌های خوبی برداشته است.
او افزود: فرماندهی انتظامی با تمام توان و قدرت با تکیه بر الطاف الهی آماده اجرای تمام ماموریت‌هاست و اجازه نمی‌دهد خدشه‌ای در اجرای ماموریت‌هایش وارد شود.
سرهنگ غفوری در موضوع امین مردم بودن، نیروی انتظامی مرجع و پناهگاه مردم است، یادآور شد: فرماندهی انتظامی خود را خدمتگذار مردم دانسته و در همه حال برای خدمت به نظام، انقلاب، مقام معظم رهبری و ملت پا به رکاب است. برای نمونه در استان کرمان فرماندهی انتظامی در همین سال جاری ۲ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده و باید بگویم ماموران جان‌برکف پلیس حاضرند جان خود را فدای ملت کنند.
برپایه این گزارش؛ ستوانیکم جواد خالویی فرمانده پاسگاه وکیل‌آباد ارزوییه ابتدای هفته جاری، بلافاصله پس از حضور در محل آتش سوزی یک منزل به دل آتش زد و جان یک شهروند را نجات داد. در جریان این اقدامِ جوانمردانه، آقای خالویی از ناحیه دست و پا دچار سوختگیِ شدید شده است.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200