اخبار » پیشخوان
کد خبر : 8373
چهارشنبه - ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷
در مجمع سالیانه هیات دو و میدانی استان کرمان عنوان شد

رییس هیات دو و میدانی استان کرمان یکی از سرمایه‌های فدراسیون است

برای خدمت در ورزش عاشق ورزش باشید
علی حیدری رییس هیات دو و میدانی استان کرمان ضمن تشکر ویژه از پیمان نصیری که از زمان راه‌اندازی هیات در کنار هیات بوده و با توجه به عملکردی که نصیری در این جلسه اعلام کرد گفت: این عملکرد نشان از این دارد که هیات با تمام قدرت به کارش ادامه می‌دهد و قطعا این کار وقتی جواب می‌دهد که کار گروهی باشد و کار فردی بازدهی لازم را ندارد. کارنامه ای که الان از هیات دو و میدانی استان می‌بینید نتیجه تلاش تمام دوستان است، آقای محمد حسنی در هیات رئیسه که در سال گذشته پیگیری بحث تفاهم نامه و آموزش و پرورش بودند. مهندس دانشور عضو دیگر هیات رئیسه که همیشه حامل مالی ما بودند و آقای مهندس افزون خزانه دار هیات که با دقت موارد مالی هیات را پیگری می‌کنند، آقای سلمانی مسئول کمیته مسابقات که پررنگ کارش را انجام داده است، آقای کدخدایی در حوزه استعدادیابی که عالی کار کردند، خانم شهیدی کمیته آموزش که حسابی هیات را فعال نگه داشتند، آقای اکبرپور در حوزه قهرمانی مرتب با ورزشکاران هستند و آقای اقبالی رئیس هیات شهرستان رفسنجان که با گزارشات خود همیشه به ما انرژی داده اند، آقای عزیزآبادی در نرماشیر علیرغم امکاناتی کمی‌که دارند با تمام تلاش کوشش می‌کنند و سایر عزیزان که شاید اسمشان را فراموش کرده ام بیاورم و همچنین دکتر منوچهری که حضور وی مایه خیر و برکت است، در معاونت آموزش و پرورش که طی جلسه ای که با وی داشته ایم انشاالله با حضور دکتر و استارت کمیته دانش آموزی در استان نتیجه ایده عالی را در ورزش دو و میدانی استان شاهد باشیم.
محمد حسین ابارقی به امید خدا سال‌های سال پرچم کشور را بالا نگه دارد و افتخار استان کرمان باشد و انشاالله ورودی المپیک حداقل پاداشی است که در انتظار وی خواهد بود.
خانم زارعی نایب رییس بانوان که تلاش‌های زیادی در این مدت انجام داده است که بی نهایت از وی سپاسگزاریم. همه در کنار هم هستیم که بتوانیم برای دو و میدانی استان خدمت کنیم.
در آیین نامه جدید رییس هیات‌ها تمام تغییرات توسط اعضای مجمع رای گیری می‌شود، به همین خاطر روسای هیات‌های شهرستان قدر جایگاه خود را بدانند و همان طور که بعضی از شهرستان‌ها عملکرد عالی داشتند که می‌توانید در گزارش عملکرد ارائه شده ببینید، از سایز عزیزان هم خواهش دارم که پای کار باشند، کسی که داخل ورزش می‌آید باید چشم و دل سیر باشد، بیاید و فقط خدمت کند و عاشق ورزش باشد.
اعتقاد من این است که کسانی کار نمی‌کنند جای کسانی که می‌خواهند کاری انجام دهند را گرفته اند، از آقای دانشور درخواست کرده ایم بیاید و عملکرد کمیته‌ها و شهرستان‌ها را ارزیابی کند و کسی که کار می‌کند کمکش کنیم و کسی که کار نمی‌کند بدون تعارف آن را تغییر دهیم. در این دوره هر کس به نوبه خودش باید بیاید و سازندگی را در جامعه انجام دهد.
رییس هیات دو و میدانی استان کرمان در ادامه مصوبات سال 1401 را در مجمع جهت رای گیری ارائه داد:
1- ساخت سالن سرپوشیده اختصاصی دو و میدانی
2- ساخت سه سالن آموزش، بدنسازی و خوابگاه برای هیات استان با هزینه اسپانسریا شرکت راه باند کویر کرمان
3- میزبانی قهرمانی کشور، میزبانی اردوی تیم ملی، اعزام ورزشکاران به مسابقات کشوری، برگزاری اردوهای استانی و پرداخت کلیه هزینه‌های مربوطه
4- پاداش به ورزشکاران:
قهرمان استان تا سقف 50،000،000 ریال در سال
قهرمان کشور تا سقف 300،000،000 ریال در سال
رکورد کشور تا سقف 1،000،000،000 ریال در سال
پاداش مربی دارای شاگرد قهرمان کشور تا سقف 300،000،000 ریال در سال
5- برگزاری کلاس‌های آموزشی
6- تاسیس مدرسه دو و میدانی با استفاده از مربیان بومی
7- کمک به هیات‌های شهرستان دارنده حساب به نام هیات براساس عملکرد
8- خرید تجهیزات مورد نیاز برای ورزش دو و میدانی و لباس و کفش مورد نیاز ورزشکاران
در ادامه اعضای مجمع به مصوبات سال 1401 هیات با اکثریت آرا رای مثبت دادند.

 



رییس هیات دو و میدانی استان کرمان یکی از سرمایه‌های فدراسیون است

هاشم صیامی‌ رییس فدراسیون دو و میدانی کشور گفت: از نظر کیفی و کمی‌اولین بار است که مجمع به این صورت در کشور برگزار می‌شود و جا دارد از علی حیدری رییس هیات دو و میدانی استان کرمان، اعضای مجمع و مسئولان ورزش تشکر کنم.
صالحی امیری همیشه می‌گوید: «آدمی ‌هوشمند است که قدر سرمایه‌هایش را می‌داند» و ما در کرمان یک سرمایه بزرگ داریم و آن رییس هیات استان کرمان می‌باشد که با لیاقت و با دانش ، مهربان و دلسوز پای کار هستند و طبق گزارش مالی که ارائه دادند 70 درصد هزینه‌های را خودشان متقبل شده بودند.
باشگاه‌های مس کرمان، مس سرچشمه و گلگهر ظرفیت‌های هستند که می‌توانند به ورزش دو و میدانی کمک کنند مانند گلگهر که با راه اندازی آکادمی‌دو و میدانی کاری انجام داده اند که در ورزش کشور نمونه و بسیار ارزشمند است.
مربی با دانش، توانمند و پیشکسوتان دلسوز را اصلی ترین محور سرمایه دیگر در این استان می‌دانم.
از نمایندگان آموزش و پرورش، شهرداری، دانشجویی و کارگری به عنوان دستگاه‌های بسیار تاثیرگذار در توسعه ورزش خواستارم به رشته دو و میدانی به عنوان ورزش مادر و یک رشته المپیکی بیشتر توجه کنند. دو ماه دیگر مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در کویت برگزار می‌شود و من پیشنهاد می‌کنم لیگ نوجوانان را در دو مرحله با حضور همه باشگاه‌ها برگزار شود تا منجر به استعدادیابی و نتیجه شود.
در پایان اعضای مجمع نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.