رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April
  • دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹
  • کد خبر : 8364
  • مشاهده : 10 بازدید
  • اخبار » تیتر دوم
  • چاپ خبر : آتش‌نشانان کرمانی در تیرماه جان ١٢٣ نفر را نجات دادند
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان خبر داد:

آتش‌نشانان کرمانی در تیرماه جان ١٢٣ نفر را نجات دادند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: آتش‌نشانان شهرداری کرمان، در تیرماه سال‌جاری طی ٣۵٢ عملیات، ١٢٣ نفر از شهروندان را در حوادث مختلف نجات دادند.

به گزارش امور ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، ابراهیم بابایی، با اشاره به افزایش پنج درصدی حوادث در تیرماه نسبت به ماه گذشته، افزود: در تیرماه سال‌جاری ١۴٢ عملیات اطفای حریق و ٢١٠ عملیات امداد و نجات در حوادثی که به‌دلیل بی‌احتیاطی و عدم رعایت مسایل ایمنی در شهر کرمان اتفاق افتاد، انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع ١۴٢ حادثۀ آتش‌سوزی در ماه گذشته، ۵٠ مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، ٣١ مورد مربوط به وسایل نقلیه، ٣٢ مورد مربوط به منازل مسکونی، ٩ مورد مربوط به مراکز تجاری، ١٣ مورد مربوط به جنگل و درختان، یک مورد مربوط به تجهیزات شهری و سه مورد مربوط به کارخانجات بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان افزود: از مجموع ٢٠٨ عملیات امداد و نجات در مدت یاد‌شده، ٣۵ مورد زنده‌گیری حیوانات خطرناک و آزاردهنده، ٧۴ مورد زنده‌گیری مارهای سمی و غیرسمی، ٢٠ مورد چیدن حلقه و قفل، ٢٣ مورد امداد آسانسور، ١۶ مورد امداد تصادفات خودرویی، دو مورد امداد و نجات از کوه و بلندی، یک مورد امداد و نجات چرخ گوشت و مابقی آنها مربوط به سایر موارد بوده است.

بابایی تصریح کرد: در مجموع این عملیات‌ها ١٢٣ نفر از شهروندان نجات یافتند و ٣١ نفر نیز در حوادثی از قبیل تصادف و سقوط از بلندی، مجروح شدند.

وی، از ارائه آموزش‌های پیشگیری و آتش‌نشانی به ١١٠ نفر از کارکنان ادارات و شهروندان توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در تیرماه خبر داد و افزود: ١٠۵ مورد مشاورۀ ایمنی و ۵۶ مورد بازدید ایمنی نیز بنا به درخواست شهروندان در مدت یادشده انجام شده است.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200