اخبار » پیشخوان
کد خبر : 5706
شنبه - ۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹

برد کرمان در ال مسینو با سریع ترین گل لیگ

تیم فوتبال مس کرمان در اولین بازی این فصل خود که برابر حریف به میدان رفت با ترکیب سجاد بیراوند، علی تهامی، مهیار زحمتکش، امیر طاهر، جلال عبدی، امین جهان کهن، عارف زینلی، حسین دوستدار، میلاد صارمی، مهرداد آوخ و بهرام رشیدفرخی بازی را آغاز کرد.

شاگردان فرزاد حسین خانی این مسابقه را رویایی آغاز کردند وقتی که در دقیقه یک بازی و در اولین حمله جدی خود به سمت دروازه مس شهربابک با ضربه میلاد صارمی به گل دست پیدا کردند.

شوت محکم مهرداد آوخ با دفع ناقص دروازه بان حریف همراه شد تا جایگری و موقعیت سنجی عالی صارمی سبب شود در اولین لمس توپ او برای مس کرمان یک گل شیرین رقم بخورد.

مس شهربابک که پس از دریافت این گل زودهنگام شوکه شده بود، به سرعت به دنبال جبران گل خورده می گشت و طبیعی بود که فشارش را روی دروازه مس کرمان زیاد کند.

در مقابل تیم مس کرمان در نیمه اول با ارائه یک بازی منطقی و پوشش فضاهای بازی اجازه نداد موقعیت های زیادی روی دروازه خود خلق شده ببیند تا به خوبی از گل مهم خود در نیمه اول محافظت کند.

مسی های شهر کرمان می توانستند با دقت در ضربات آخر حتی در همان نیمه اول گل دوم را هم به هم نام شهربابکی خود بزنند که دو موقعیت خوب این تیم برروی ضد حملات از دست رفت تا بازی با همان یک گل به سود مس کرمان در نیمه اول به پایان برسد.

اما در نیمه دوم مس شهربابک رو به بازی انتحاری برای جبران گل خورده آورد و در زمین مس کرمان خیمه سنگینی زد که بازیکنان مس کرمان کارهای دفاعی را به خوبی انجام دادند و در چند نوبت نیز دفع توپ های خوب بیرانوند در دروازه مس کرمان اجازه گلزنی به حریف را نداد.

در نیمه دوم این بار مس کرمان برروی سه ضربه آزاد می توانست دروازه حریف را برای بار دوم باز کند که در مهمترین موقعیت تیم مس کرمان شوت استثنایی فیضی با دفع عالی دروازه بان مس شهربابک به گل تبدیل نشد.

هرچه بازی به دقایق پایانی خود نزدیک تر می شد، انگیزه های مس کرمان برای جفظ گل شیرین سه امتیازی خود بیشتر می شد تا بازیکنان تیم با تمام وجود برای حفظ این سه امتیاز تلاش کنند و در نهایت در اولین بازی انجام داده خود برابر رقیب خوب شهربابکی به یک پیروزی شیرین دست پیدا کنند و سه امتیاز این بازی را به حساب خود بریزند.

در این بازی از دقیقه 55 امین کاظمیان و یاسر فیضی جانشین رشیدفرخی و صارمی برای مس کرمان شدند و از دقیقه 75 امیر سامان تورانیان و میلاد خدایی به جای طاهر و دوستدار به میدان آمدند و در دقیقه 90 نیز امیر حسین بنی اسد در زمین مس کرمان جای آوخ را گرفت.

مس کرمان بازی بعد خود را که در چارچوب هفته سوم رقابت ها انجام می شود، روز یکشنبه 9 آبان ماه در تهران برابر تیم سایپا کرج برگزار خواهد کرد.