اخبار » پیشخوان
کد خبر : 8899
سه شنبه - ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶
«معین حاجی زاده» رییس هیات ووشوی استان کرمان:

بهمن ماه میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی هستیم

رییس هیات ووشوی استان کرمان گفت: این رقابت‌ها با حضور شرکت کنندگانی از استان‌های یزد، هرمزگان، فارس، اصفهان،.تهران، خراسان‌ جنوبی، مازندران، سیستان‌ و بلوچستان، قم، کرمان، کهگیلوئیه و بویراحمد، سمنان، کاشان و اردبیل برگزار شد.
معین حاجی زاده افزود: استان کرمان تیم برتر این دوره از مسابقات بود و تیم خراسانی‌جنوبی نایب قهرمان و تیم سیستان و بلوچستان مقام سوم در مجموع مدال‌های کسب کردند و نفرات برتر این مسابقات به تیم‌های حاضر در لیگ برتر و لیگ دسته یک کشورمعرفی می‌شوند.
وی با اشاره به حضور سعیدحیدری داور بین المللی و رئیس کمیته فنی فدراسیون ووشو گفت: حضور داوران رسمی‌و بین المللی در این دوره از مسابقات از جمله آقایان مصلح، علیزاده و خرمشاد باعث شد کیفیت داوری بالایی در مسابقات شاهد باشیم.
حاجی زاده گفت: این مسابقات سطح کیفی بالایی داشت و نظر کمیته فنی و رییس سبک کشوری خواچوان را به خوبی جلب کرد و هدف از این رویداد این بود که بازیکنان جوان درشرایط مسابقات قرار بگیرند و با شناسایی و برطرف کردن ضعف‌های خود را برطرف کنند و پشتوانه خوبی برای تیم‌های ملی باشند.

رییس هیات افزود: امیدوارم که شرایطی فراهم شود تا بتوانیم شاهد میزبانی‌های بیشتری در کرمان باشیم و سعی می‌کنیم در بهمن ماه میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی باشیم و شرایط مطلوبی ایجاد شود که در هر دو بخش آقایان و بانوان میزان باشیم.
کرمان زیرساخت‌های خوبی برای میزبانی در بخش ساندا را دارد ولی در بخش تالو زیرساخت‌های مناسبی نداریم که امیدوارم بتوانیم با کمک و همت مسئولین زیرساخت‌های مناسب را برای استان کرمان فراهم کنیم.
حاجی زاده ضمن تشکر از تمامی‌اعضای هیات ووشوی استان افزود: امیدوارم که مدیران کارخانه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی به رشته‌های انفرادی توجه بیشتری داشته باشند زیرا استعدادهای خوبی در سطح استان وجو دارد و از «پروفسور زاهدی» نماینده محترم مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، مهندس «مجید ضیایی» مدیر عامل محترم شرکت صنایع مس شهید باهنر و شرکت «زود رسان زودکس» بابت حمایت‌های که از ما در این مسابقات داشتند کمال تشکر و قدردانی را دارم.
وی در پایان از میثم پاریزی مدیرکل و مجموعه اداره کل ورزش و جوانان، محمد مرادی رئیس هیات ووشوی شهرستان کرمان از تمامی‌پیشکسوتان و مجموعه هیات ووشو که در این دوره از مسابقات در کنار ما بودند تا هرچه باشکوه تر برگزار شود تشکر و قدردانی کرد.